søndag 3. mai 2009

stress- angst

Hallo boller!

Nå er helgen over. Tror egentlig at jeg har hatt en av de beste helgene på lenge.
Natt til 1 mai var det låvefest hos Ingrid. Var veldig koselig. Men har litt angst etter noen samtaler etter den kvelden. Fikk vite at jeg hadde skrivi under en kontrakt med en gamel lagkamerat om at jeg skulle begynne på håndball igjen. Jeg hadde ringt en venn og skjelt han ut fordi han ikke var hos ingrid, og jeg mista masse ting! Menmen. Etter det jeg husker var det en ganske fin kveld.

Fredag var jeg faktisk i super form så jeg la meg ute i sola i 11 tia. der lå jeg hele dagen. Mine kjære søsken var hjemme i helgen, det var veldig koselig. Hele familien gikk tur langs glomma og spiste italiensk is. NAM! Nebben blir veldig fin altså! Gleder meg til noen later dager der i sommer.
Etter turen tok vi turen til Lillestrøm for å spise litt. Jeg har fått så mye kjeft av mamma i det siste fordi hu sier jeg bare tenker på mat. Eneste jeg snakker om er mat sier hun. Jaja. Hva skulle man ha gjort uten mat, tenker jeg da.

Lørdag var det stor shopping på Ikea. Kjøpte meg masse fint til rommet mitt. Skal legge ut bilde senere. Tror aldri rommet mitt har vært så ryddig før. Er faktisk deilig å kunne se gulvet for en gang skyld.

I dag har jeg bare stressa med russerebusen. Jeg har hovedansvaret. Å ja, det er f*** meg mye ansvar! hmrf.. Men glad jeg er ferdig. Tror det blir en veldg morsom rebus:)

Etter Ikea turen dro jeg til søstern en tur. Hun satt barnevakt for ungen til ei venninne av henne og hunden. Den hunder var så skummel. Bare se.Ble dårlig redd når Snørra(det er navnet hennes) kommer løpende bort og begynner å hoppe på meg. Ikke at hu er så stor, men hu er veldig overvektig.

MEn nå er det natta. Natta!

Ingen kommentarer: