mandag 25. mai 2009

Hvem er dere?

I natt måtte jeg opp halv fire fordi jeg måtte på do. Da jeg gikk ut av badet ser jeg en gutt som går ned veien ved meg der. Først tenkte jeg ikke noe særlig over det, men så stoppa jeg opp og tenkte. "hvem faen er det sin er ute å går tur kl halv fire natt til Mandag?!". Jeg gikk i vinduet for å titte mer på denne mystiske gutten. Der stod han og ei jente. Jenta hadde med seg en stor svart bag. Jeg gjemte meg i vinduet for å se hva disse folkene skulle i min gate så seint på kvelden. De gikk videre opp Nordlia, sakte. Så stoppa de ved et hus. De stod der å prata litt så titta dem litt rundt, så gikk jenta inn ved et annet hus. Jeg klarte ikke å se hva hun gjorde der men gutten stod der og ventet på henne. SKUMMELT! Jenta kom tilbake etter 5 min med et smil om munnen. Det første som slo meg var at de gikk rundt for å se etter ting dem kunne stjele eller om dem kunne finne en gamel bil og bryte opp. Svaret på dette får jeg nok aldri vite. Æsj. Blir redd jeg. Virka ikke som om dem hadde vært på fylla heller. Hmm. Detektiv Lisell kommer tilbake hvis jeg finner ut noe mer! Nevnte jeg at jeg holdt på å ringe politiet?
Ingen tyver er velkommen til meg!

Ingen kommentarer: