tirsdag 26. mai 2009

SJUK!

Jeg tror jeg er verdens dårligste person til å være sjuk. Har liggi hele dagen på sofan under dyna med feber, kvalme, svimmelhet og en vond hals. Heldigvis har Frida trøstet meg i dag. hehe. Tror jeg har tatt nok c vitamin i dag til å dekke hele norges behov.

Jeg skal i bryllup til sommeren, slutten av juni. Alle har kjøpt seg klær, men ikke jeg. Føler meg litt stressa selvom det er en mnd til. Men jeg har eksamen denne mnd, jobber nesten hver helg så vil jeg jo gjerne finne noe kult tilbehør. Så hadde vært greit å få det i boks egentlig. Saken er den at jeg har finni meg en kjole, men den var utsolgt overalt. Jeg var så dum som ikke kjøpte den med en gang. De har bestilt den opp igjen, men først sa det at den skulle komme på Fredagen som var. Det gjorde den ikke. Så sa dem Mandag, men nei. Så ringte dem istad å sa at kjolen ikke hadde blitt sendt rfa lagert ennå. å det kan ta litt tid. Dem visste ikke om den kom til 27 juni en gang. Så vet ikke helt om jeg skal tørre å vente så mye lenger. Men den er så fin, helt perfekt. Skulle gjerne vist bilde av den til dere men fant den ikke på internett.

Så hvis det er noen av dere som vet om en kjole butikk i nærheten, skrik ut! :)

1 kommentar:

Ida sa...

Jeg synes en av de kjolene trine har lagt ut på bloggen sin var skikkelig søte, jeg :)

god bedring a, er syk sjøl og det suuuger