torsdag 14. mai 2009

Brillefin

Endelig har brillene jeg bestilte for en måned siden kommet! Er super fornøyd med de.

I dag var det trekk til skriflig eksamen. Jeg kom ikke opp, så jeg kommer da opp i muntlig. Fikk vite i dag at det ikke er sjanse for meg å komme opp i fransk muntlig så det redda meg! Eneste jeg ikke vil komme opp i nå er IT. Kommer jeg opp i det er jeg død! Ingrid sa istad at hvis jeg kom opp i IT måtte jeg filme hele greia sånn at hu kunne sitte å le etterpå. Jeg tror det hadde blitt en jævla (unnskyld språket) morsom eksamen da. hehe

I morgen drar jeg til grunerløkka en tur. Skal spise ute med mine kjære søsken. Så skal jeg sove der og på lørdag er det shopping. Skal kjøpe med kjole til et bryllup jeg skal i til sommeren.
Slenger inn et bilde av meg og mine søsken.
!7 mai skal jeg til Oslo med jentene. Håper bare det blir fint vær!

Forresten, så på melodi grand prix istad. Skal innrømme at jeg var litt stolt av å være norsk. Alexander er jo ganske flink. Hvertfall 1000 ganger bedre enn han greske ekkle mannen som er midt i 40 årskrisa som "strippa" oppå en pappeske midt på scenen. Ble flau jeg!

Legger ut bilder av brillene mine å jeg, siden jeg er så fornøyd!

Jeg har også kjøpt meg nye sko fra jobben.Kanskje ikke verdens beste bilde, menmen.

3 kommentarer:

Ida sa...

grand prix er generelt flaut da :P

Ingrid og Lisell sa...

hehe det er gøy med Grand Prix når Alexander er med! Nasjonalfølelse!:P

Anonym sa...

SV; jada,om en kjole. jeg vet, jeg vet :)