mandag 27. april 2009

Helg!

Denne helgen har jeg jaggu gjort ganske mye.
På fredag var det rett fra skole til Marie hvor vi hadde grill vors. Vi var der en god stund før vi egentlig skulle ut videre. Hvertfall noen som komseg videre. Jeg tenkte YES! endelig kan jeg bli med på hele vorset fordi jeg ikke jobba. Men tror kanskje det ble litt for langt vors for min del.
Sjaføren som skulle kjøre oss videre kom og vi satte oss i bilen. Når vi hadde kommet oss ned til Trine kjente jeg at jeg ble "bilsjuk". Men tenkte at dette går over når vi kommer til Lillestrøm. Men den gang ei! Jeg havna på statoil på Fetsund. Der sov jeg godt i fred og ro. Helt til noen polakker kom for å ta seg en tissepause. Jeg kom meg hjem til slutt til en ikke så stolt far. Menmen.

Lørdag satt jeg ute nesten hele dagen, deilig! Litt på kvelden dro jeg til Anna med johanne. Der ble det grillings. Så tok vi turen ned til brygga med noen andre. Egentlig litt kjedelig kveld. Russen tok drikka mi!! Men jeg var så smyg at jeg løp inn i bilen dems og tok drikke av dem. Haha.

Søndag gikk dagen til rydding av hele rommet, vasking og opprydning av klesskapet! Så nå er det endelig gjort.

Denne uka tror jeg blir herlig! Bare været holder seg!

Har ingen bilder å legge ut, så dette ble et kjedelig innlegg! Til dere som tror jeg skal ligge med sokker på stranda: Så klart skal jeg ikke det. Men jeg hater virkelig tær!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

hahahahahahaaa, ser for meg den på Statoil helt alene :P Ler meg skakk i hjel!

Anna sa...

Glemte å skrive at JEG faktisk passa på deg på statoil da! :p Viste ikke at du blogga igjen, fikk litt sjokk jeg. hoho..Skal vel ikke si noen sjøl som ikke har blogga på en stund,meeen:)Har begynt nå da!